Ansatte

Nordlys

Anne Lise Andorsen

Stilling: Daglig leder

Daglig leder Nordlys barnehage AS fra 1.mars 2024. Utdannet barnehagelærer 1992.

Trude Helmersen Esperø

Stilling: Pedagogisk leder

Eier av Nordlys Barnehage AS Førskolelærerutdanning med fordypning i utefag + ett årsstudie i Kulturkunnskap. Startet Nordlys barnehage sammen med Cecilie i 2007.

Siv Jørgensen

Stilling: Pedagogisk leder

Utdannet barnehagelærer våren-14 med fordypning i pedagogisk ledelse. Har jobbet med barn i over 17 år. Pedagogisk leder på lillegruppa.

Marianne Langseth

Stilling: Pedagogisk leder

Utdannet barnehagelærer våren-14 med fordypning i pedagogisk ledelse.

Marlene Cock Brinchmann

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Har jobbet i barnehage siden 2017 og tok fagbrevet i barne- og ungdomsarbeiderfaget i 2019.

Christer Jakobsen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Barne- og ungdomsarbeider. Har jobbet her i 12 år.

Wenche Merete Hansen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Har jobbet med barn i ca. 30 år. Tok fagbrevet i Barne- og ungdomsarbeiderfaget i desember-17.

Marthe Horn

Stilling: Barnehagelærer

Utdannet førskolelærer i 2015, med fordypning i småbarnspedagogikk. Jobbet i barnehage siden 2013 som både pedagog og pedagogisk leder.

Monica Dalhaug Pedersen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Har tatt barnepleier med allmennfag og har jobbet med barn i over 22 år. Jobber i 32% stilling.

Ingvild Regine Brehm Tveiterås

Stilling: Fagarbeider

Har jobbet i barnehage og skole siden 2006, tok fagbrevet i barne- og ungdomsarbeiderfaget i 2017.